23.10.2011

Hyrskyn myrskyn

Mitä tapahtui tälle blogille ja kirjoitusinnolleni? Mitä kuuluu pohjoisen pelialalle? Täytyy myöntää, että ongelmani blogin kirjoittamisessa on lähinnä liian tiukaksi rajattu aihealue. Halusin kirjoittaa pohjoisen pelialasta ja siitä mitä paikallisessa skenessä tapahtuu, mutta koska en ole kovin aktiivisena toimijana mukana yhdessäkään oululaisessa pelifirmassa niin informaation saaminen ja alan seuraaminen on hankalaa. Olen saanut huomata, että sanonta tyhjästä on paha nyhjästä, pitää paikkansa. Tai siis, tämähän nyt ei ihan täysin pidä paikkaansa. Kyllähän täällä tapahtuu aina välillä, mutta usein kyse on niin pienistä jutuista, että niistä raportoiminen tuntuu turhalta.

Olen ollut siis hieman hukassa. Tarkoitukseni oli kirjoittaa pohjoisen pelialasta, mutta kun mitään ei tapahdu niin voinko kirjoittaa jostain muusta pelialaan liittyvästä? No, miksi en voisi, onhan tämä sentään minun blogini eikä minulle tämän pitämisestä kukaan maksa, ei ainakaan vielä. Joten kokeilen laajentaa sisältöä ja kirjoittaa tästä lähin kaikenlaisia ajatuksia liittyen aiheeseen "minä ja pelit".

Uusi alku, sen ei tarvitse alkaa vuoden vaihteessa vaan se voi alkaa jo tänään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti